Een site over de Cavalier King Charles Spaniel

Topic

Afscheid

Dunya

profielfoto Rita8
58%
   Rita8

0
test Helaas hebben we afgelopen donderdag afscheid moeten nemen van onze lieve schat Dunya. 25-09 zal ze 3 jaar zijn geworden. Eind mei heeft de dierenarts geconstateerd dat ze ernstig ziek was en de vooruitzichten slecht voor haar waren. In de 5 weken daarna ging het telkens slechter. Ze verslechterde eigenlijk dagelijks in de laatste 2 weken. Ze had pijn zagen en merkten we. Om haar verder lijden te besparen hebben we haar op aanraden van de dierenarts laten inslapen. Pffff wat missen we onze lieve kleine schat!! Rust zacht lieve schat, dat heb je verdient. Morgen haal ik je weer op en ben je weer bij ons thuis XXX

Reacties

profielfoto Marga en Fleur
16%
   Marga en Fleur

1

Wat vreselijk voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte voor de komende tijd. Dat is toch veel te jong om afscheid te moeten nemen. Heel veel liefs.

profielfoto EllenB
16%
   EllenB

0

Ongelofelijk, zo jong en dan al ze ziek... πŸ’” Heel veel sterkte gewenst met het grote gemis.

profielfoto EllenB
16%
   EllenB

1

Ongelofelijk, zo jong en dan al zo ziek... πŸ’” Heel veel sterkte gewenst met het grote gemis.

profielfoto billy
10%
   billy

1

ongelofelijk en zo jong ,veel sterkte het gemis is zeker heel ,heel zwaar hartje.gif hartje.gif
rust zacht mijn kleine schat ,in je jong leven ,veel te vroeg moeten een gaan sterkte

profielfoto Inge Ytsma
4%
   Inge Ytsma

1

Veelste te jong, heel veel sterkte

profielfoto anita
25%
   anita

1

oooh wat jong, wat een verdriet, heel veel sterkte!

profielfoto Rita8
58%
   Rita8

0

Dank jullie wel voor de lieve reacties en medeleven. We missen Dunya ontzettend erg. Wat is het stil en leeg. Geen vrolijke begroetingen meer, geen kusjes meer. Geen gezellige wandelingen, autoritjes of fietsuitjes meer. Onze lieve schat heeft onze hart gestolen en dragen haar altijd bij ons.
hartje.gif hartje.gif
Lieve groetjes Rita

profielfoto truus poel
13%
   truus poel

0

Wat een verdriet. Wat vreselijk jong. Mag ik vragen wat ze mankeerde? Heel veel sterkte.

profielfoto Rita8
58%
   Rita8

0

Dunya had een ernstige vorm van SM. Is in 2,5 maand veranderd van krabben naar verlammingsverschijnselen van achterpootjes, ze zag weinig tot niets meer met 1 oogje en haar gehoor werd slechter. Wisten sinds eind mei dat ze SM had

profielfoto Kelly en Pacco
16%
   Kelly en Pacco

0

Hoe erg voor jullie! Pacco is ongeveer zelfde leeftijd, dus ik kan me wel voorstellen dat dit vreselijk moet zijn. Maar wel moedig om haar te laten inslapen! Dit is zeker een vorm van β€œ houden van”: als je hartendief te veel pijn heeft, is dat de beste oplossing. Maar een verdomd moeilijke ... veel sterkte nog hug.gif