Een site over de Cavalier King Charles Spaniel

Topic

Haar problemen.

Gezellig kletsen
profielfoto C J Wisse
14%
    C J Wisse

0
Hallo allemaal,Chico heeft een haar probleem...
Volgens de da,heeft het te maken met de hitte van afgelopen zomer,en de medicatie die hij nodig heeft.
Het haar op zijn buikje en ook zijn borst is hierdoor erg dun,kennen jullie dit probleem ook?
De da zegt dat er weinig aan te doen is,een jasje bij koud weer was een goede oplossing. sip.gif
Maaar jasjes zitten aan de bovenkant neutraal.gif en dat helpt niet.
Dus ben ik heel crea bea bezig geweest,met een kinder tshirt bigsmile.gif
Ik heb het boordje aan de onder kant los gemaakt,er een plas(boogje)uit geknipt,met de lockmachine het boortje erb weer aangezet...de lange moutjes eraf,en de boordjes daarvan weer aan een klein stukje mouw vast gemaakt.
Het resultaat:Chico vindt het geweldig,afgelopen donderdag was het zo koud,en hij vond het prima zo.
Heb nu wel gelijk een boel mensen hier die er ook een willen..voorlopig moeten ze even zelf crea zijn,want Chico en ik gaan volgende week lekker een kerst huis maken. tong.gif

Reacties

profielfoto truus poel
30%
    truus poel

0

Wat een mooie oplossing, je moet er maar opkomen

profielfoto Mayke en Amber
14%
    Mayke en Amber

0

Hahaha! Ik wil het wel eens zien! Goede oplossing! Ik zit tegenwoordig op instagram. daar zie ik veel buitenlandse cavaliertjes die gewoon kleding dragen! Kant en klaar! Ziet er aan een kant heel leuk uit, aan de andere kant denk ik: het zijn geen popjes... Blijkbaar is honden aankleden daar heel gewoon.
Met Amber deed ik het alleen bij erge kou, of harde regen...
Hier is je hond aankleden toch iets minder gewoon...
In elk geval fijn dat je zelf een oplossing hebt gevonden!
thumbup.gif thumbup.gif

profielfoto C J Wisse
14%
    C J Wisse

0

Ja Mayke,mee eens hoor het zijn geen popjes,kleding hoeft niet.
Maar bij gevolgen,als bij Chico nu is het een geweldige oplossing,en hij heeft het liever aan dan zijn regenjas.
En hij draagt het als het erg koud is. bigsmile.gif