Een site over de Cavalier King Charles Spaniel

Topic

Mijn allerliefste Lady overleden 😢

Overig
profielfoto suzanne
7%
    suzanne

0
In februari hadden we groot feest onze Lady was 15 jaar geworden. Afgelopen dinsdag hebben wij helaas afscheid van haar moeten nemen.

Het warme weer van de laatste weken heeft haar geen goed gedaan. Ze was erg benauwd en heel onrustig. Ze kon maar geen plekje vinden. Ze viel wel eens om en kon niet zonder hulp omhoog komen. Afgelopen dinsdag kreeg ze een epileptische aanval. Helaas stond ik alleen voor deze moeilijk beslissing omdat mijn man 3 weken weg is voor zijn werk.

De dierenarts gaf aan dat haar hartje en longen erg slecht klonken. Ik had nog de hoop maar het was beter om haar te laten gaan.

Ik heb het erg moeilijk ze is zo lang in mijn leven geweest en zo ineens is ze er niet meer

Reacties

profielfoto peter en lenie
12%
    peter en lenie

0

hallo Susanne, heel veel sterkte met dit grote verlies, er sterft een stukje van je af.
ik weet het en voel het want onze rose hebben we 3 september moeten laten inslapen ,zij was pas negen jaar. ik huil met je mee, neem je tijd om te rouwen, je vergeet haar niet maar de pijn wordt wel wat minder,

profielfoto suzanne
7%
    suzanne

0

Jullie ook heel veel sterkte ❤️

profielfoto truus poel
30%
    truus poel

0

Heel veel sterkte. Wat verdrietig.

profielfoto Erna
    Anoniem

0

Veel sterkte !

profielfoto Ruby meissie
51%
    Ruby meissie

0

Veel sterkte....

profielfoto billy
21%
    billy

0

Heel veel sterkte ,met het verlies
Het valt zeker zwaar ,je heb zo goede band daarmee,ik leef met uw mee
wat droevig ,haar vergeten zal je nooit ,ze blij zeker in je hart bestaan ballon.gif hartje.gif hartje.gif

profielfoto Janneke2
27%
    Janneke2

0

Heel verdrietig! Altijd in je hart!!
Tijdens onze wandeling kwamen we nog iemand tegen die vorig jaar zijn cavaliertje had verloren. Ze was 13 jaar geworden. Inmiddels hebben ze 2 tzi tzu's, maar haar baasje kreeg weer tranen in zijn ogen, toen hij onze 2 cavaliertjes zag!! Zo'n lief karakter krijgen we nooit meer, zei jij!!
Sterkte hoor!!

profielfoto Marga en Fleur
53%
    Marga en Fleur

0

Heel veel sterkte en wat een moedige beslissing. Maar 15 is wel een erg mooie leeftijd. Jullie hebben lang plezier van haar gehad. En wat zal het stil zijn nu. Nogmaals sterkte.

profielfoto Kelly en Pacco
11%
    Kelly en Pacco

0

Heel veel sterkte met dit grote verlies!
Na de moeilijke verwerking zal je vast terugdenken aan heel wat mooie momenten met Lady liefde.gif hug.gif

profielfoto EllenB
22%
    EllenB

0

Wat ontzettend verdrietig, en dan ook nog eens zonder je man erbij. Ik voel met je mee. Veel sterkte! 🌹🌹🌹

profielfoto Brigg
11%
    Brigg

0

Wat verdrietig !
Heel veel sterkte hug.gif