Een site over de Cavalier King Charles Spaniel

Topic

Nieuw

Voorstellen & Welkom
profielfoto Jabo
0%
    Jabo

2
Hallo,

graag wil ik me voorstellen. Mijn naam is Anja Scheffer. Op dit moment ben ik in het gelukkige bezit van 2 tri colour pups van 12 weken. Wat een rijkdom.
Mijn hart ging direct uit naar Bobby. Helaas ging hem dat niet worden omdat de fokster vertelde dat er bij Bobby iets aan het hartje te horen was. Gelukkig was ze heel eerlijk. Mijn man viel direct voor James. Net voordat we James zouden gaan halen belde de fokster op. Ze wist nu wat er met Bobby aan de hand was. Hij heeft een open ductus. We mochten Bobby zo meenemen onder de voorwaarde dat we hem wel lieten opereren. Na veel twijfel, navragen bij de dierenarts in Eersel en mijn eigen dierenarts, tegen de reacties van familie en bekenden in, de gok genomen. Waar er eentje kan opgroeien, kunnen er ook 2 zijn. Dus, de 2 heren opgehaald. Wat een rijkdom. Wat een plezier. 2 Puppys!!!
Afgelopen donderdag is Bobby geopereerd. Hij doet alsof er niet gebeurd is.

Het is niet de eerste kennismaking met de cavaliertjes. Ik heb namelijk al een ruby, Fluffy, gehad. Helaas kreeg ze keelkanker en is maar 8 jaar geworden. Daarna kwam er een blenheim, Boyke. Deze kreeg afgelopen november hartklachten. Ondanks de medicatie ging dit heel snel achteruit en heb ik hem nu 6 weken geleden in moeten laten slapen. Verschrikkelijk na 10 mooie jaren met deze kanjer! Als ik er aan denk voel ik de pijn nog. Gelukkig wordt deze verzacht door mijn 2 lieve boefjes nu.
Ik had nog nooit gehoord van deze pagina. Vind het heerlijk om te lezen en rond te snuffelen.

Reacties

profielfoto billy
16%
    billy

0

welkom hier ,ik heb ook een cavalier hij is 11 jaar geworden en heeft hartruis van zijn een jaar gelukkig mag ik hem nog lang houden
Wat droevig als ik uw verhaal lees,weet ook hou droevig het is een hondje verliezen
hopelijk gaat het goed met uw hondjes nu
grtj en nog fijne zondag ballon.gif hartje.gif

profielfoto Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa
30%
    Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa

0

Welkom hier en wat geweldig dat het zo goed gaat met Bobby na die operatie. Zeker een hele rijkdom 2 pups liefde.gif en ook druk. Heel veel geluk met ze en veel plezier hier. Het is rustig hier mede omdat fb natuurlijk er ook is maar de page is kort geleden opgefrist en is nog steeds onder constructie zeg maar. Hopelijk wordt het hier na de vakantie ook weer wat drukker.

profielfoto Mayke en Amber
14%
    Mayke en Amber

0

Leuk dat je hier bent!
Op dit moment heb ik zelf geen hondje, omdat onze Amber vorig jaar is overleden en onze (werk)omstandigheden het op dit moment niet toelaten om weer voor een nieuw hondje te gaan...
Maar wellicht in de toekomst...
Voor nu lees ik hier gewoon gezellig mee... lol.gif lol.gif

profielfoto Janneke2
20%
    Janneke2

0

Wat een lieve actie!! Dapper dat jullie Bobby ook onder jullie hoede genomen hebben!!
Fijn dat hij gelijk al geopereerd is en dat het goed gaat!!
Heel veel beterschap en veel geluk met jullie kanjers!!
Zelf hebben wij een tricolor en een blenheim. Joris alweer ruim 11 en Roemi, ons herplaatsertje wordt in november 10 happy.gif
Best wel gezonde rakkers hartje.gif

profielfoto cavaliertjes3
11%
    cavaliertjes3

0

Veel plezier met de hondjes

profielfoto Marga en Fleur
42%
    Marga en Fleur

0

Welkom hier. thumbup.gif