Een site over de Cavalier King Charles Spaniel

Topic

Aimee weer zielig

Medisch
profielfoto knuffelgek
15%
    knuffelgek

0
Aimee is woensdag middag weer omgevallen met geriatisch vestibulair syndroon. Symtomen omvallen naar voor haar naar de rechterzijkant en ogen die erg heen en weer gaan .Dat heeft ze 4 jaar geleden ook al 2 keer gehad.En wij hadden al ervaring met een andere cavje van ons.Aimee had de eerste aanval toen ze 5 jaar was , ze is nu 9 jaar.Het heeft veel inpact op haar , ze is weer verbeterd maar ze is heel moe . Ik weet nog van vroeger dat ze na de eerste aanval een heel ander hondje geworden was kwa vermoeid zijn.Maar weer extra , extra verwennen en knuffelen en laten slapen voorlopig dus.En meer ritjes op de scootmobiel dus,zodat ze nog wel veel kan rondkijken en snuffelen in het bos.

Reacties

profielfoto Janneke2
27%
    Janneke2

0

Arme Aimee! Krijgt ze er medicijnen voor? Is het een soort toeval of een epipepsie achtige aanval? Ik heb er gelukkig geen ervaring mee, maar ik begrijp dat een vorig cafje van jullie het ook had? Was dat familie van Aimee? Geef haar een stevige knuffel van ons! hartje.gif hartje.gif hartje.gif

profielfoto knuffelgek
15%
    knuffelgek

0

Nee , geen fam. Van elkaar. Ze krijgt geen medicijnen nu ,alleen op de aanval zelf ontstekings remmers en wat tegen misselijkheid . Er kunnen meerdere oorzaken zijn die worden uitgesloten , zoals bijv,iets in een oor. Maar verder weten ze niet waar het precies echt vandaan komt ,en kunnen ze er niet veel aan doen . Zoek maar onder vestibulair syndroom ,het gebeurt dus wel vaker.

profielfoto Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa
47%
    Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa

0

Och best naar om te zien en je doet er niks aan. Tijd en rust is het beste. Sterkte en hopelijk knapt ze snel op. dog.gif

profielfoto billy
21%
    billy

0

veel sterkte en hopelijk gaat het terug beter met uw hondje dog.gif ehh.gif thumbup.gif

profielfoto Marga en Fleur
53%
    Marga en Fleur

0

Ik heb er ook nog nooit van gehoord maar ik wens je sterkte. Zul je nodig hebben. hug.gif