Een site over de Cavalier King Charles Spaniel

Topic

Nieuwe fotowedstrijd: In de lente

CavalierPage
profielfoto Marianne (beheerder)
0%
    Marianne (beheerder)

1
Terug van weggeweest smile.gif Een nieuwe fotowedstrijd! Dit keer 'In de lente'. Denk aan de eerste zonnestralen, kleurige bloemen, jonge dieren, insecten, pasen... Je kan tot en met 15 mei meedoen met je favoriete foto's van je cavaliertje(s). Daarna kan er gestemd worden op de foto's! https://www.cavalierpage.nl/fotowedstrij ... (De detailpagina van de wedstrijdfoto's krijgt binnenkort een nieuw jasje).

Reacties

profielfoto  💖 Sacha & Nicky 💖
    Anoniem

0

Leuk Marianne! happy.gif smile.gif

profielfoto Mayke en Amber
11%
    Mayke en Amber

1

Wat leuk!! thumbup.gif thumbup.gif

profielfoto billy
16%
    billy

0

wat leuk dog.gif

profielfoto Minke met Eliza en Joy
0%
    Minke met Eliza en Joy

2

Leuk! Ik zie ook al steeds mooie foto's voorbijkomen. hartje.gif

profielfoto Kelly en Pacco
9%
    Kelly en Pacco

1

Zo leuk! Pacco en ik kunnen eerste keer deelnemen happy.gif

0%
    Marianne (beheerder)

1

Vergeten jullie niet om morgen en overmorgen leuke paasfoto's te maken van jullie cavaliertjes voor de fotowedstrijd 'Cavaliertjes in de lente'? 🥚

profielfoto CarRay & Cavalier Benny
8%
    CarRay & Cavalier Benny

1

Leuk de fotowedstrijden. Ik weet nog dat ik destijds altijd de Cavalier Kerstfoto wedstrijd organiseerde via deze fantastische website.

profielfoto Jeannette
13%
    Jeannette

0

Yessss, we mogen weer stemmen en alle prachtige lentefoto’s sterren geven 😍👍🏻 happy.gif

@ Marianne, ik krijg geen totaal overzicht van alle wedstrijdfoto’s in beeld en ik zie ook niet hoeveel sterren alle foto’s in totaal hebben gekregen. Dat was voorheen wel zo en het zou heel fijn en leuk zijn als dat nu ook weer zo is. Ik hoop dat je dat weer zo kunt instellen voor ons. Alvast bedankt thumbup.gif

profielfoto Jeannette
13%
    Jeannette

0

@Marianne, ik heb op 24 foto’s prachtige foto’s liefde.gif gestemd en heerlijk met heel veel (minimaal 3) sterren gestrooid happy.gif
Zijn er in totaal 24 en 3 van mij = 27 foto’s die mee doen in de wedstrijd? Ik wil wel op alle foto’s gestemd hebben liefde.gif happy.gif Ik zie bij mijn foto’s nu wel het gemiddeld aantal sterren staan bij 24 stemmen, ik denk dat er nog geen 24 mensen gestemd hebben, want bij de 24 foto’s waar ik op heb gestemd staat gemiddeld aantal sterren van 1 of 2 stemmen. Ik vermoed dat het aantal foto’s waar ik op heb gestemd nu bij mijn foto’s als gemiddeld aantal stemmen staat lol.gif tong.gif cool.gif
Ik zie helaas nog niet het totaal overzicht inclusief mijn eigen foto’s en op volgorde van het aantal stemmen. Hoop dat dat nog komt happy.gif thumbup.gif

0%
    Marianne (beheerder)

0

Sorry, sorry, het was nog niet gereed... ik heb een spoedoperatie gehad aan mijn blinde darm en ben nu herstellende en heb ik dus niet op tijd af kunnen maken. Ik heb het stemmen even een weekje vooruit geschoven.

profielfoto Mayke en Amber
11%
    Mayke en Amber

0

Beterschap Marianne!! hug.gif hug.gif

profielfoto Jeannette
13%
    Jeannette

0

Beterschap Marianne en rustig aan, je gezondheid gaat voor 🍀👍🏻

profielfoto Kelly en Pacco
9%
    Kelly en Pacco

0

Veel beterschap!
🍀🍀🍀

profielfoto Jeannette
13%
    Jeannette

0

We kunnen weer stemmen en flink met sterren strooien op de prachtige lente foto’s van onze prachtige lieverds liefde.gif happy.gif thumbup.gif

profielfoto Jeannette
13%
    Jeannette

0

We kunnen weer stemmen en flink met sterren strooien op de prachtige lente foto’s van onze prachtige lieverds liefde.gif happy.gif thumbup.gif

profielfoto Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa
45%
    Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa

0

Oei bah. Beterschap hoor en rustig aan!