Een site over de Cavalier King Charles Spaniel

Topic

CavalierPage is verhuisd naar www.cavalierpage.nl

CavalierPage
profielfoto Marianne (beheerder)
45%
    Marianne (beheerder)

1
De CavalierPage is vanaf heden te bereiken via cavalierpage.nl (en niet meer via .com).
- De website stond op een verouderde vps-server en ik moest de CavalierPage verhuizen naar een nieuwe server.
- De domeinnaam cavalierpage.com is niet in mijn beheer en daardoor kon ik deze niet meeverhuizen en heb ik een nieuwe domeinnaam aangevraagd.
- Je zult merken dat je weer opnieuw moet inloggen.
- Ik heb de domeinnaam cavalierpage.nl meteen voorzien van een ssl-certificaat (beveiligingscertificaat).
- Daarnaast ben ik overgegaan naar de nieuwste php-versie (programmeertaal), waardoor ik heel veel heb moeten debuggen. Hierdoor kan het zijn dat je nog foutmeldingen ziet op bepaalde pagina's.
- Als de site ergens niet goed werkt, laat het dan weten via info@cavalierpage.nl. Geef aan op welke pagina je op dat moment bevindt (adresbalk) en vermeld de foutcode die je eventueel te zien krijgt. Ik probeer het dan zo spoedig mogelijk te herstellen.
- Ik heb ook een extra controle ingebouwd bij het registreren. Hopelijk hebben we dan minder last van spambots.
- Verder blijf ik druk met het vernieuwen van de CavalierPage. Dit zal pagina per pagina gebeuren en neemt enige tijd in beslag, omdat ik het in mijn vrije tijd doe. De site krijgt een nieuw jasje en zal beter te bekijken zijn op bijvoorbeeld een mobiel. Daarnaast voer ik verbeteringen door aan 'de achterkant' en zal ik gegevens opschonen. En er zullen op termijn nieuwe functionaliteiten komen.
- Overigens ben ik nu te bereiken op het nieuwe e-mailadres info@cavalierpage.nl. Het oude e-mailadres was helaas al enige tijd uit de lucht.
Veel plezier!

Reacties

profielfoto Wilma de Vries
9%
    Wilma de Vries

0

Super Marianne. Ik denk dat je er heel wat werk van hebt gehad. Heel erg bedankt. Het ziet er overzichtelijk uit.

9%
    Wilma de Vries

0

Haha. Ik weet niet waar deze foto vandaan komt, maar die is niet van mij. Ik zal binnenkort er een juiste foto bij plaatsen

45%
    Marianne (beheerder)

0

Oh jee, gaat het bij meer profielfoto's mis?

profielfoto Gwenn&Bumper
3%
    Gwenn&Bumper

0

Hier klopt de foto ook niet unsure.gif

45%
    Marianne (beheerder)

0

Oepsie, dat ga ik vanmiddag even uitzoeken knipoog.gif

45%
    Marianne (beheerder)

0

Ik ga alle profielfoto's opnieuw uploaden, want blijkbaar is ergens een foutje ingeslopen smile.gif Dit kan wel even duren... Dus verander vooralsnog niet je profielfoto, want dan wordt hij niet meegenomen. Ik geef een seintje als het probleem verholpen is.

45%
    Marianne (beheerder)

0

Profielfoto's zouden weer goed moeten zijn. Als je nog een verkeerde foto ziet, probeer dan eerst om op ctrl-F5 ('hard refresh') te drukken.

profielfoto billy
38%
    billy

0

Bedank Marianne ,zal zeker wel wat werk gekost hebben om alles terug in orde te brengen
Ga nu wat verder zoeken ,nog een fijne donderdag vraagteken.gif sip.gif

profielfoto Janneke2
36%
    Janneke2

0

Wat goed van je Marianne! Hartelijk dank en veel succes verder!
Mijn profielfoto klopt wel hoor! bigsmile.gif bigsmile.gif

profielfoto Mayke en Amber
39%
    Mayke en Amber

0

Super! Bedankt voor alle moeite die je er in steekt...

profielfoto Gwenn&Bumper
3%
    Gwenn&Bumper

0

Jaaa hij klopt weer! Super! happy.gif

profielfoto Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa
55%
    Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa

0

Geweldig Marianne, heel veel dank, want ondanks dat het rustiger is, kom ik hier toch vaak nog even buurten.

profielfoto Wil, Noa en Lindi.
34%
    Wil, Noa en Lindi.

0

Dank je wel Marianne, wat zouden wij zijn zonder de page, die willen We toch niet missen ? thumbup.gif

profielfoto  💖 Sacha & Nicky 💖
    Anoniem

0

Super! Bedankt Marianne. thumbup.gif happy.gif

9%
    Wilma de Vries

0

Mijn foto klopt ook weer. Ik zie dat ik wel een oude foto heb. Zal ik binnenkort eens vernieuwen.

profielfoto EllenB
43%
    EllenB

0

Hartelijk dank voor het vele werk Marianne! 💪🏻💪🏻💪🏻

profielfoto Carina, Kyra⭐ & Indy
6%
    Carina, Kyra⭐ & Indy

0

Super thumbup.gif

ik krijg wel een foutmelding als ik mijn profiel wil bekijken

profielfoto Katelijne Eggermont
52%
    Katelijne Eggermont

0

Bedankt Marianne.Ik kan terug op de CP.Maar zie dat er geen foto's te zien zijn als ik op één foto klik.Dus in de fotohoek klik ik een foto aan bv.Krijg wel het verhaaltje te lezen maar zie geen foto's,alleen een soort tekst en tekens.Hopelijk ben je daar wat wijzer uit.Voor de rest super,op naar de volgende pagina. smile.gif

profielfoto Gertruida
6%
    Gertruida

0

Marianne dank je wel , de page gaat weer fijn verder !

profielfoto cavaliertjes3
12%
    cavaliertjes3

0

super dat er zo hard aan gewerkt word

profielfoto Jeannette
37%
    Jeannette

0

Bedankt Marianne thumbup.gif thumbup.gif
Het is heel veel werk, echt super dat je dit allemaal doet thumbup.gif thumbup.gif

Helaas zijn de foto’s nergens te bekijken en ook staan er foutmeldingen bij de profielen van cavaliers en baasjes (geen teksten te lezen en ook geen foto’s te zien) en kun je geen krabbels en persoonlijke berichten meer plaatsen. Hopelijk kun je dit snel oplossen.

Fijne dag!

profielfoto Jeannette
37%
    Jeannette

0

Marianne, kun je straks ook weer op de homepage de nieuw geplaatste foto’s zien? En kun je dan ook foto’s in een bericht plaatsen, net als op fb? Zou heel leuk zijn.

profielfoto Jeannette
37%
    Jeannette

0

Als je op t tabblad Leden klikt, krijg je deze foutmelding

Warning: mysqli_query() expects parameter 1 to be mysqli, null given in /var/www/vhosts/cavalierpage.nl/httpdocs/oop/class_modellist.php on line 93

Warning: mysqli_num_rows() expects parameter 1 to be mysqli_result, null given in /var/www/vhosts/cavalierpage.nl/httpdocs/oop/class_modellist.php on line 95
In totaal zijn er leden gevonden.

45%
    Marianne (beheerder)

0

@Jeanette, ik heb het op mijn todo-lijstje gezet. Dank je wel!

profielfoto Sylvia Brunner
8%
    Sylvia Brunner

1

Super Marianne. De page ziet er alweer mooi uit dankzij jouw inspanningen . thumbup.gif

profielfoto  💖 Sacha & Nicky 💖
    Anoniem

0

Het wordt steeds mooier op de page! Wat leuk die nieuwe verschillende foto's. thumbup.gif happy.gif

profielfoto NoahMarijn
3%
    NoahMarijn

0

Goed bezig happy.gif

profielfoto Kelly en Pacco
54%
    Kelly en Pacco

0

Super!!!

Ben je heel erg blij met je Cavalier of gaat het even wat minder met je lieve snoet, het is wel leuk om je verhaal hier even te kunnen delen.
Zo ervaar ik het althans.

Dikke merci dus happy.gif thumbup.gif

profielfoto jantien
20%
    jantien

0

Wat een práchtige foto's staan er steeds als ik de CP open! Heb je die allemaal zelf gemaakt, Marianne? thumbup.gif

profielfoto Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa
55%
    Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa

0

Inderdaad echtnprachtige foto's thumbup.gif hartje.gif

profielfoto CarRay & Cavalier Benny
39%
    CarRay & Cavalier Benny

0

Marianne, prachtig werk. Onze complimenten thumbup.gif