Een site over de Cavalier King Charles Spaniel

Topic

Prince

Afscheid
profielfoto C J Wisse
11%
    C J Wisse

0
Hallo allemaal, het is vandaag alweer 7 jaartjes geleden dat hij moest inslapen.
Zo lang alweer, en het is nog altijd het zelfde gemis.Ik ben altijd nog zo dankbaar, dat ik Chico zo snel op mijn pad heb gekregen.......vergeten doe je doe je niet, maar nieuw leven helpt je een hoop verlies te dragen.

Reacties

profielfoto  💖 Sacha & Nicky 💖
    Anoniem

0

Vergeten doe je ze nooit! Koester de mooie herinneringen. hartje.gif

profielfoto Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa
43%
    Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa

0

Sterkte, het is een dag die in je geheugen gegrift staat. Koester de herinneringen. hug.gif

profielfoto Kelly en Pacco
30%
    Kelly en Pacco

0

Ik heb het nog niet meegemaakt, Pacco is mijn eerste hondje. Maar ik kan me levendig voorstellen dat het een enorm gemis is ...
Sterkte op de moeilijke momenten en veel genot met Chico!

profielfoto Benzie
25%
    Benzie

0

Ik heb dat ook met al mijn cavaliers waar ik afscheid van heb moeten nemen

profielfoto C J Wisse
11%
    C J Wisse

0

Hartelijk dank voor jullie reacties, dat medeleven doet altijd zo goed. hug.gif hug.gif

profielfoto EllenB
31%
    EllenB

0

Sterkte!🌹🌹🌹
De hele film van die periode speelt weer af rond die datum. Gemis blijft, minder scherp maar nooit weg. Wat zijn ze bijzonder, onze lieve cavjes. ❤️❤️❤️

profielfoto pandoraluna
7%
    pandoraluna

0

Herkenbaar hoor, ik moet ook altijd aan Luna denken op de sterfdag. Het was ook nog eens op 4 mei. Ja die film zit er in in je hoofd. Mooi toch eigenlijk dat we zo'n enorme band met onze honden kunnen hebben. Fijn dat je met Chico ook weer zo'n goede band hebt.

profielfoto C J Wisse
11%
    C J Wisse

0

Ja, dit blijft voor altijd een vreselijk moment......en ja ze zein ook zoooo lief.
Hoe vaak ze ook wat mankeren, het blijft een ras dat erg bijzonder is....mijn favotiet! tong.gif