Een site over de Cavalier King Charles Spaniel

Topic

Blij...

Gezellig kletsen
profielfoto Mayke en Amber
247
    Mayke en Amber

Ik zal ook eens wat plaatsen, zodat die engelse rommel nog verder weg zakt.
Manlief heeft mij helemaal blij gemaakt.
Hij heeft een prachtig herdenkingsfotoboek gemaakt van onze lieve Amber. Ik zit te wachten op bericht van het kruidvat wanneer ik het op kan halen. Het is echt heel mooi geworden! Een prachtige herinnering aan mijn hartediefje...
Ik wilde dit toch even met jullie delen.
Ook heeft hij gezegd dat we in de toekomst toch weer gaan kijken voor een ander cavje... Wanneer precies weten we nog niet (voorlopig ben ik eerst meer gaan werken, maar dit is tijdelijk). Hij wil wel persé weer een blenheimpje...
Dus hopelijk... in de toekomst huppelt er weer een hondje bij ons rond...
hartje.gif hartje.gif hartje.gif

Reacties

profielfoto truus poel
    truus poel

Wat leuk om te horen. Het is wel heel erg stil zonder hondje.

profielfoto Minke met Eliza en Joy
    Minke met Eliza en Joy

Wat lief van je man hartje.gif
Leuk vooruitzicht Maaike thumbup.gif

profielfoto renesta
    renesta

Dat is leuk voor je Mayke...kan me voorstellen dat je blij wordt van zo'n vooruitzicht. bigsmile.gif

profielfoto rodacane112
    rodacane112

Once he is blissful touching the goal ball this behaviour can without problems be transferred to other objects. Floor standing goal sticks are additionally ideal for distance work. Where your dog may additionally want to work away from you handy for canine agility dog sports but other conditions too.

http://dogstrainingtools.com/2018/04/26/ ...

profielfoto jantien
    jantien

Ja en wachten kan dan heel lang duren.... Vroeger als ik foto's liet afdrukken duurde dat altijd TE lang.
Geniet ervan als het er (eindelijk) is!

profielfoto Marga en Fleur
    Marga en Fleur

Ben blij voor je Mayke.

profielfoto C J Wisse
    C J Wisse

O mayke, wat heb jij een lieve man......die zijn kleine Ambertje net zo erg mist.
En erg fijn de gedachte, dat er toch wel weer een cavaliertje zal rond rennen bij jullie thuis.
Ik kan het jullie aanraden hoor......vergeten doe je nooit, maar wat is het heerlijk als zo'n schat je leven weer op fleurt. thumbup.gif

profielfoto  💖 Sacha & Nicky 💖
     💖 Sacha & Nicky 💖

Wat een leuk vooruitzicht Mayke! thumbup.gif dog.gif

💖 Sacha & Nicky 💖

Omhoog tbv rommel

💖 Sacha & Nicky 💖

Omhoog i.v.m. topics buitenlandse rommel.

profielfoto billy
    billy

Mayke wat lief van uw man dat je terug een hondje gaat houden hartje.gif rol.gif lol.gif

profielfoto Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa
    Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa

Was even nieuwsgierig of je het fotoboek al hebt Mayke? Weet zeker dat je het met een lach en een traan gaat bekijken!

profielfoto EllenB
    EllenB

Wat ontzettend lief en een heerlijk vooruitzicht, ooit weer een harig blaffend viervoeters in huis. ❤️

profielfoto Mayke en Amber
    Mayke en Amber

Ja, ik heb het boek inmiddels in huis...
Het is een prachtig boek geworden!
Echt een "om in te lijsten"...
Amber's foto's hangen sowieso door het hele huis. Maar de foto's in het boek geven me het gevoel dat ik haar bijna kan aanraken/knuffelen. Dat is heel dubbel. Ik ben echt nog niet over haar heen. Ik durf het hier bijna niet te zeggen, maar mijn dochter heeft al meerdere keren gezegd: mam, Amber is hier nog hoor! Ik voel haar, en soms als ik de woonkamer binnenkom, dan zie ik in mijn ooghoek haar staart alsof ze nét de hoek om komt. Toen mijn dochter dit zei kreeg ik echt kippenvel! Ik heb dat gevoel namelijk helemaal niet.. Maar dochterlief heeft wat dat betreft betere voelsprieten dan ik. Of verklaren jullie me nu voor gek?! tong.gif tong.gif
We hebben besloten dat er ooit weer een hondje komt, maar nu echt nog niet. Heb een tijdelijk contract gekregen om extra te werken. Zolang dat is, wil ik er nog even niet aan. Wil geen hondje erg lang alleen laten zitten.
Ik zou ook graag een herplaatsertje willen, terwijl manlief fantaseert over een pupje... Dus... voorlopig nog even stil in huis... rol.gif rol.gif

profielfoto Minke met Eliza en Joy
    Minke met Eliza en Joy

Fijn zo" n herinnering Mayke ballon.gif
Er zal vast weer een blenheim op jullie pad komen happy.gif

profielfoto C J Wisse
    C J Wisse

profielfoto de Wollies
    de Wollies

Een boek met herinneringen is altijd mooi, zo is de lieverd altijd bij je en kun je er in kijken als het gemis je even te veel wordt. Heel fijn voor je.

profielfoto C J Wisse
    C J Wisse

Heerlijk Mayke, zo'n mooi foto boek zo blijft je lieve schat zichtbaar als je er behoefte aan hebt.
Een pup is erg leuk, maar een herplaatser is ook zoiets dankbaars.........ik denk dat jullie tzt, de juiste keuze gaan maken, zodra het kan en jullie er klaar voor zijn.Voorlopig heb jij dat geweldige foto album.......geniet ervan!!!!! hug.gif hug.gif hug.gif

profielfoto Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa
    Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa

Up