Een site over de Cavalier King Charles Spaniel

Topic

Rommel

Overig
profielfoto Marga en Fleur
    Marga en Fleur

Wat is dat voor raars, die engelse niet terzake doende berichten. Waar is het beheer?

Reacties

profielfoto billy
    billy

Vind dat ook erg wat er hier allemaal opstaat ,dat is hier toch nog altijd een cavalier forum waar mensen het over hun hondje hebben
waar is het beheer voor mij erg

profielfoto EllenB
    EllenB

Ik denk allemaal spam.
Geloof niet dat de beheerders nog actief zijn... maar hopelijk schat ik dat verkeerd in! 🙏🏻

profielfoto C J Wisse
    C J Wisse

Ja, dit gaat wel erg ver zeg er komt geen eind aan boos.gif

profielfoto truus poel
    truus poel

snap ook echt de lol of het nut niet. Jammer dat er geen beheer meer is, maar er waren toch ook een aantal moderators? Misschien moeten we maar zelf wat topics gaan openen, dan zakt die troep vanzelf naar beneden

profielfoto truus poel
    truus poel

profielfoto truus poel
    truus poel

Heb wat topics omhoog geschopt, maar heb het idee dat dat niet veel gaat helpen. Is er niemand die hier wat aan kan doen?

Marga en Fleur

Als blijkt dat er geen beheer of moderators meer zijn, stop ik met de page.

profielfoto Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa
    Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa

Ik heb mailtjes gestuurd maar of t effect heeft????

Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa

Dubbel

profielfoto de Wollies
    de Wollies

Persoonlijk vind ik dat deze site erg achteruit gaat, er wordt weinig gepost, denk dat het door Facebook komt, jammer hoor was altijd een leuke site. liefde.gif

profielfoto jantien
    jantien

profielfoto jantien
    jantien

profielfoto billy
    billy

weer zo rommel maar waar is iedereen hier ,ik vind hier nog thans leuk
grt hug.gif

profielfoto  💖 Sacha & Nicky 💖
     💖 Sacha & Nicky 💖

Nou inderdaad wat is dat toch met al die buitenlandse rommel... boos.gif

profielfoto cavaliertjes3
    cavaliertjes3

Misschien kan er een nieuwe leiding komen op deze page als de vorige geen interesse meer heeft

💖 Sacha & Nicky 💖

Omhoog tbv rommel

profielfoto truus poel
    truus poel

Het heeft helemaal niets geholpen om onze eigen topics hog te houden. Als ik de page open dan zie ik alleen maar rommel. Heel erg jammer dat geen beheerder of moderator hier wat aan doet. Zo sterft deze page een langzame dood. Er was al niet zoveel activiteit meer. Ben al gebruiker sinds ons eerste cavaliertje in 2002 overleed. Heb al mijn belevenissen met aanschaf nieuwe pup hier gedeeld, de geboorte van ons eerste en laatste nestje. Lieve vriendin en leuke kenissen aan overgehouden, maar blijkbaar komt aan alles een eind. Vind het best een beetje verdrietig.

💖 Sacha & Nicky 💖

Het is inderdaad jammer dat het zo rustig is hier en de beheerder en moderators niet optreden tegen al die irritante buitenlandse berichten. Ik heb weer wat topics omhoog gehaald, maar vrees dat het weinig effect zal hebben.

Marga en Fleur

Nou, er word dus niets aan gedaan. Geen beheer meer. Ik geen Cavaliertje meer. Ik verdwijn hier maar. Allemaal bedankt voor de keren dat we het leuk hadden. Liefs

Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa

Marga maar jij hoeft toch niet weg te gasn. T wordt nu net weer wat drukker hier! Blijf!

profielfoto de Wollies
    de Wollies

af en toe overweeg ik om deze groep te verlaten zeg, wat een onzin wordt er gepost, en zeker dat de beheerders dit toelaten, of zeker verwijderen.
Toen ik in 1995 lid werd was het echt leuk hier, nu veel minder, jammer hoor.

Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa

Is er dan niemand die haar of een andere moderator kan bereiken? Wie zijn dat eigenlijk?

💖 Sacha & Nicky 💖

Nou het is weer raak zeg!!!
18 topics met buitenlandse rommel.

Moderators:
http://www.cavalierpage.com/algemeen/hui ...

profielfoto cavaliertjes3
    cavaliertjes3

Beetje jammer ik was net weer terug van weggeweest