Een site over de Cavalier King Charles Spaniel

Topic

Oppasadres & Pension

Oppas

profielfoto sophy
0%
   sophy

0
Wegens omstandigheden kan onze oppas niet meer oppassen en zijn wij dus op zoek naar een hondenoppas voor als we op vakantie zijn. Het is voor onze tricolor pup Lucy van 6 maanden, ze is heel lief en ook zindelijk. Ze slaapt nachts in een bench en kan overdag ook heel goed een paar uur in de bench als je ergens heen moet. Ze kan niet de hele dag alleen zijn, maar ze kan wel heel goed overal mee naartoe! Ze is gek op andere honden en ook gewend aan katten, wij hebben zelf ook een kat. Wij wonen zelf in Eindhoven! Alle tips welkom!

Reacties

profielfoto truus poel
13%
   truus poel

0

Misschien handig om erbij te vermelden voor welke periode?

profielfoto Carly en Jentl
0%
   Carly en Jentl

0

Wij wonen niet echt bij Eindhoven in de buurt, namelijk in de provincie Zeeland. Maar we zouden het heel leuk vinden om op Lucy te passen. Misschien handig om, voor meer info, via de mail contact te hebben.

profielfoto sophy
0%
   sophy

0

Hoi Truus,

het zou zijn voor augustus (niet de hele maand!) Maar de exacte details kunnen ook via de mail.

Hoi Carly! Ik heb je gemaild!

profielfoto geralda
0%
   geralda

0

hi hi ik woon in breda en heb 2 hondjes en katten

en in de omgeving genoeg ruimte om te rennen groetjes

profielfoto Doortje & Silke⭐️
0%
   Doortje & Silke⭐️

0

Ze zou hier heel erg welkom zijn (woon in Schijndel) maar wij zijn zelf ook weg in augustus sip.gif

profielfoto geralda
0%
   geralda

0

ik zou graag wat van je horen

groet

profielfoto EllenB
16%
   EllenB

0

Is het al gelukt met het vinden van een oppas?

profielfoto Ruud & Tirza
0%
   Ruud & Tirza

0

Hoi Sophy, wij willen zouden prima op uw hondje Lucy willen passen. We hebben zelf ook cavaliertjes gehad. Wij horen u graag. Wij wonen in Wijk en Aalburg (
Brabant) m.v.g. Fam. de Haas, U kunt ons eventueel rechtstreeks emailen. ruudentirza@hotmail.com