Een site over de Cavalier King Charles Spaniel

Topic

GZ oppas oktober/november

Oppasadres & Pension
profielfoto Ira en Louis
0%
    Ira en Louis

0
Hoi allemaal,

Ik ben voor mijn lieve cavalier reutje Louis van 2 jaar op zoek naar een oppas voor oktober en november omdat ik dan in het buitenland zit. Hij is superlief en aanhankelijk, heel speels, kan uren lopen en rennen door het bos maar ook goed alleen zijn. Hij vindt het leuk om naar buiten te kijken en lekker buiten te zijn. Ik woon zelf in Amsterdam maar het mag ook iets uit de buurt zijn als hij maar goed terecht komt voor 2 maandjes. Hij kan ook goed met andere hondjes, het zou leuk zijn als hij een maatje heeft. Je kan ons vinden op instagram op ira_louis en op facebook: ira strobosch. Hoor graag als je interesse hebt!

Groetjes, Ira en Louis

Reacties

profielfoto Ineke&Donna
0%
    Ineke&Donna

0

Hoi Ira
Ik woon zelf te ver weg maar ben je lid van de besloten groep we all love cavaliers op FB? Daar kun je vast wel een oppas vinden volgens mij is er zelfs een pagina om oppas te vinden als je daar een berichtje doet dat je oppas zoekt wordt je vast geholpen!! Succes

profielfoto Linnetje
0%
    Linnetje

0

Hoi Ira en Louis!
Dat lijkt mij heeeeeel erg leuk! happy.gif
Alleen heb ik een teefje, Moppy, en die versierd heeel veel mannen.. liefde.gif Dus het zou alleen mogelijk zijn als er geen liefdesvonken overslaan aangezien ik belaging en dekking niet wens voor de opgedane onzekerheid van Mop! schaam.gif

profielfoto Karinn
7%
    Karinn

0

Ira en Lin, zeker dat wij een keer met zijn drieën een wandeling moeten maken..
wie weet matcht Louis wel heel erg goed bij Moppy&Daley

profielfoto Frodo van Ans
5%
    Frodo van Ans

0

Als ik 2 maanden op hem moet passen, dan ben ik bang dat ik er zo aan gehecht ben, dat ik hem niet meer terug wil geven. Dat risico loop ik liever niet. Sorry.

profielfoto Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa
26%
    Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa

0

Ooooh ja heb je dat ! Zit je ook niet op te wachten bigsmile.gif