Een site over de Cavalier King Charles Spaniel

Topic

Afvallen

Gewicht
profielfoto anita bakker
0%
    anita bakker

0
Beste cavalierpage,

Even een vraag mijn cavalier van 7 jaar moet afvallen, wat kan ik haar het beste te eten geven kunnen jullie mijn een beetje advies geven. vraagteken.gif
Wacht gerust jullie advies af.
Bedankt alvast voor jullie hulp hug.gif

Reacties

profielfoto billy
16%
    billy

0

wat erg anita hoeveel weegt uw cavalier mijn is 8 jaar en weegt 11kg krijgt van eten 80gr korrels en een beetje vlees uit doos zo 150gr hartje.gif thumbup.gif

profielfoto Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa
30%
    Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa

0

Er zijn ergere dingen..... knipoog.gif
wat eet ze nu en hoeveel tussendoortjes geef je?

Ik raad je aan de keukenweegschaal te gebruiken, goed afwegen en dan wat minder geven, aanvullen met gekookte sperziebonen voor maagvulling en als het kan meer bewegen. Dan kom je al een eind en doe het vooral rustig aan, geen crashdieet smile.gif
succes!

profielfoto C J Wisse
14%
    C J Wisse

0

Ja er zijn erger dingen....maar het hondje is 7 jaar.
Ik zou adviseren, ga samen met die kleine naar eengoede dierspeciaalzaak.....daar kunnen ze heel goed advies geven.
Mijn chico eet 75gr brokjes, en 100gr duck.
Mijn cavaliertje is nu 3 jaar, en weegt 10.4gr...heel mooi volgens mijn da. bigsmile.gif
En zoveel mogel7jk bewgen....dat is voor ons zelf ook belangrijk.

profielfoto ♡ Vrouwtje van Sem & Pip ♡
0%
    â™¡ Vrouwtje van Sem & Pip ♡

0

en lekker spelen tussendoor...zodat ie veel beweging heeft...ook een leuke manier om af te vallen en goed voor de onderlinge band...

profielfoto Karinn
20%
    Karinn

0

Er zijn al veel nuttige tips gegeven.. Probeer ook 2x daags je hond eten te geven zodat de darmen in beweging blijven, goed voor de vertering.. Als tussendoortjes gekookte kip ipv hondenkoekjes die veel vet bevatten.. Succes!!

profielfoto  💖 Sacha & Nicky 💖
    Anoniem

0

Zou gewoon hetzelfde eten blijven geven, maar dan iets minder. En lekker veel wandelen, spelen en los laten rennen! Succes! dog.gif

profielfoto Marga en Fleur
42%
    Marga en Fleur

0

Hondenkoekjes en hondensnoepjes zijn hier verboden. Fleur heeft de neiging om dik te worden. Ook geen dentasticks meer.

profielfoto anita bakker
0%
    anita bakker

0

Hoi Billy,

Donja weeg zoon 14 kilo en is best aan de flinke kant ze woog 16 kilo er is 2 kilo af het gaat de goede kant op gelukkig.

En iedereen bedankt voor de tips die ik heb mogen ontvangen van hier thumbup.gif

profielfoto Yvonne love caveliers
0%
    Yvonne love caveliers

0

Vul eten aan met gekookte sperzieboontjes geeft vol gevoel maar zit niks in dat kreeg ik ooit als tip