Een site over de Cavalier King Charles Spaniel

Topic

Oppas gezocht omgeving Haarlem/Heemstede

Oppasadres & Pension
profielfoto EvaLow
0%
    EvaLow

0
Hoi allemaal,

Ik krijg binnenkort een tweede cavaliertje en ben op zoek naar een oppas voor haar. Het zou voor ongeveer 3 (doordeweekse) dagen per week gaan. Voor een kleine vergoeding natuurlijk!
Wil je, of ken je iemand die dit zou willen doen? Dan hoor ik het graag!
Alvast bedankt voor al jullie hulp! smile.gif

Groetjes Eva

Reacties

profielfoto dineke225
0%
    dineke225

0

Is katwijk zee te ver ?

profielfoto EvaLow
0%
    EvaLow

0

Hi Dineka,

Mijn werk is juist de andere kant op (snelweg richting amstelveen/utrecht), dus dat is wel een stuk uit de richting helaas.. sip.gif

profielfoto Karinn
7%
    Karinn

0

Hoi Eva..
Het is bij ons in de buurt.. Alleen werken wij zelf ook helaas..
Succes met een oppas vinden!

profielfoto EvaLow
0%
    EvaLow

0

Hi Karin,

Hoe doen jullie dit dan met werken en de hond? Hebben jullie ook oppas? Zo ja, wie/waar knipoog.gif ?

profielfoto Karinn
7%
    Karinn

0

Daley gaat 1 dag per week naar mijn schoonmoeder, zit 1 dag in de bench (van 8.15 to 12.30 dan wordt hij uitgelaten en zit dan van 13.15-15.30u in de bench)
En 1 dag per week zit hij van 13.30 tot 17.30u in de bench.. Ik werk de ene week 3dagen, waarvan 1 late dienst, de andere week werk ik het weekend erbij..

En mocht het nodig zijn kan Daley mee naar het werk van mijn vriend..

profielfoto EvaLow
0%
    EvaLow

0

Dat is wel ideaal ja! Goed geregeld (y)

Nogmaals de vraag dan, ken je iemand of zou je zelf 3 doordeweekse dagen willen/kunnen oppassen op m'n lieve cavalier pup (bijna 4 maanden). smile.gif Voor een (kleine) vergoeding natuurlijk!

Groetjes Eva

profielfoto EvaLow
0%
    EvaLow

0

Het oppassen zou ingaan vanaf eind februari/begin maart.. Heeeeel graag hoor ik van jullie!

profielfoto CarRay & Cavalier Benny
15%
    CarRay & Cavalier Benny

0

Stakkers!

profielfoto Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa
26%
    Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa

0

Hoi Eva, welkom hier, hoe heb je dat met Jazzy dan gedaan of is er wat met werk veranderd? Blijft zij dan gewoon thuis? Was even benieuwd.
Hopelijk vind je oppas, misschien nog oproepje doen op hondenforum?
Het blijft lastig, werken en hondjes maar ja er moet ook brood op de plank komen.
Succes iig .

profielfoto EvaLow
0%
    EvaLow

0

Hi Thea,

Ja het 1 en ander is inderdaad veranderd en voor Jazzy heb ik al jaren een oppas, maar 2 honden is voor haar te veel heeft ze aangegeven, vandaar...
En het is inderdaad lastig met werken soms maar zoals je zegt 'er moet geld op de plank komen'. Het gaat om 3 dagen, dus vind ik nog te overzien. Bedankt voor je tip op hondenforum, heb met iemand al contact over hondenoppas, dus gaat wel goed komensmile.gif

profielfoto Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa
26%
    Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa

0

Dat is goed nieuws, ik zal voor je duimen thumbup.gif