Een site over de Cavalier King Charles Spaniel

Topic

Vakantie opvang gezocht

Oppasadres & Pension
profielfoto knofje
0%
    Anoniem

0
Wij gaan op vakantie naar Spanje en willen Sam thuis laten ( mits we een goed opvang adres voor haar vinden) We gaan waarschijnlijk van 6 tot 23 augustus 2016. Onze oppas kan het wegens gezondheidsredenen niet meer aan om op haar te passen en nu zit ik met mijn handen in het haar.
Sam kan niet zo goed bij andere honden maar wellicht bij een rustige cavalier gaat dat wel lukken. Sam is niet dol ( lees bang) van andere honden vandaar dat ze ook nog nooit in een kennel op pension is geweest en kinderen onder de 6 jaar vind ze niet fijn. Ze is erg op mensen gericht en heeft hier altijd de volle aandacht. Ze kan wel goed alleen zijn, maakt nooit iets kapot, en is zindelijk. Ze is 11 jaar maar gedraagt zich als een jonge pup bigsmile.gif
Iemand hier op het forum die op Sam een fijne vakantie aan wil bieden? ( uit liefde voor de cavalier of tegen een kleine vergoeding)
Groepjes Mirella

Reacties

profielfoto Minke met Eliza en Joy
9%
    Minke met Eliza en Joy

0

Ik zal vanmiddag thuis even kijken of ik kan, ze kan evt. een nachtje proberen bij ons. Ik vraag een vergoeding van 5 euro per nacht. hug.gif nachtje proef is gratis dog.gif
Wij hebben een hele rustige cavalier

profielfoto Minke met Eliza en Joy
9%
    Minke met Eliza en Joy

0

Voor ons kan het die dagen. Mocht je interesse hebben stuur dan even een PB hug.gif

profielfoto Carly en Jentl
0%
    Carly en Jentl

0

Wij zouden het heel leuk vinden om op te passen (tegen een vergoeding). Wij wonen in de provincie Zeeland. Wij hebben zelf een cavalier Jentl van 3 jaar.

Mijn e-mailadres: carlyveens@gmail.com

Groetjes,
Carly