Een site over de Cavalier King Charles Spaniel

Topic

Oppasadres & Pension

Oppas voor 2 cavaliers reutjes

profielfoto koppelle
0%
   koppelle

0
Hallo, We hebben 2 cavliertjes ( reutjes) 1 tricolore bijna 2 jaar en 1 ruby van 9 maanden. Het gaat hardstikke goed samen. We hebben echter een probleem. Onze oudste dochter woont in Australie en we willen daar rond 28 december voor 1 maand naartoe. We kunnen onze honden niet meenemen, omdat ze dan in quarantaine moeten. We zoeken een oppasadres waar ze in huiselijke kring verzorgd worden, uiteraard tegen vergoeding. Wie weet zo'n adres?
We wonen zelf in Ruinen Drenthe.
Alvast bedankt voor de reacties
Jan en Truus Koppelle

Reacties

profielfoto Esther Zwaagstra
0%
   Esther Zwaagstra

0

Hoi Jan en Truus,

wij passen regelmatig op cavaliers en hebben zelf ook cavaliers. We wonen in boerderij in Opeinde (Friesland) en hebben een omheinde tuin. Je mag me wel een mail sturen zodat we verdere informatie daarin kunnen bespreken. Mijn mail adres is: emzwaagstra@zonnet.nl

Hartelijke groetjes van Esther

profielfoto Carly en Jentl
0%
   Carly en Jentl

0

Hoi Jan en Truus,

Dat zouden wij heel erg graag willen! We wonen wel in de provincie Zeeland, maar we kunnen vast een oplossing vinden voor het brengen/halen van jullie hondjes. Wij hebben zelf een (gesteriliseerd) teefje van 3 jaar, Jentl. Onze tuin is helemaal omheind. En ze kunnen zich verheugen op een heerlijke strandwandeling! Mijn mail-adres is: carlyveens@gmail.com

Groetjes, Carly

profielfoto de Wollies
4%
   de Wollies

0

wat zijn jullie lief hier zeg, om op 2 hondjes te passen, respect thumbup.gif

profielfoto Carly en Jentl
0%
   Carly en Jentl

0

Lief van jou! We zouden het erg leuk vinden om te mogen doen...

profielfoto Karin de Beijer
0%
   Karin de Beijer

0

Hallo mocht u nog geen oppas gevonden hebben.
Wij passen ook vaker op cavaliers en hebben in die periode nog wel plaats.
Zelf hebben we 3 cavaliers en wonen in Zevenaar bij Arnhem.
We hebben ook een website.
Ik hoor het wel of het nog nodig is.