Een site over de Cavalier King Charles Spaniel

Topic

Verschil porto en whisky

Gewicht
profielfoto Jill85
0%
    Jill85

0
Daarstrak naar dierenarts geweest voor laatste puppyspuit op 12 weken. Porto laten wegen en hij weegt nu 2,6 kg. Is dit niet te weinig? Whisky woog dan al mee dan 4 kg op die leeftijd. Nu weegt hij 8,2 kg. Zou hij nog even groot en zwaar worden als Whisky?

Reacties

profielfoto patriciazagers
0%
    patriciazagers

0

Elza woog met 14 weken 3,9 kilo. Denk dat het gewoon erg verschilt per hondje. Heeft Porto dezelfde vader en moeder dan Whisky? Denk zelf dat het nog alle kanten op kan hij kan natuurlijk ook altijd nog ineens een groeispurt maken lol.gif

profielfoto Jill85
0%
    Jill85

0

Ja ze hebben dezelfde ouders. Whisky is alleen een luierik, alhoewel hij wel actiever geworden is door Porto. Porto is een actieve kleine pup met geen zittend gat. Een groot verschil in karakter dus.

0%
    patriciazagers

0

Hahaha nou daar heb je het antwoord al wel een beetje bigsmile.gif

Als hij maar gewoon lekker levendig en vrolijk is en ach die kilootjes komen vanzelf wel en het gaat straks misschien ineens nog wel sneller erbij dan je zou willen hihihi.

Lekker genieten van je mooie mannen! dog.gif

profielfoto Bini wini
    Anoniem

0

Ik heb gisteren dierenarts bezocht voor Floortje haar spuitje ze is 13 weken en weegt 2,400 kg is dit dan te weinig

profielfoto Jill85
0%
    Jill85

0

Ik weet het niet. Ik vind dat weinig maar dat is omdat ik zon forse puppy gelijk Whisky gewoon ben. Tzijn wel 2 reuen bij mij dus een teefje is altijd wat lichter.

0%
    patriciazagers

0

Dan is Floortje gewoon een kleintje. Zolang ze goed eten en lekker levendig zijn niet druk maken. Wat en hoeveel krijgt Floortje te eten?

profielfoto Sanneke
0%
    Sanneke

0

Tess woog op 8 weken 2,4kg.

profielfoto Bini wini
    Anoniem

0

Floortje is 14 weken ,ik had mij mistelt . Momenteel krijgt ze europremium 110 Gr. Verdeelt over drie maaltijden maar ik zou willen overstappen op Royal canin , heb ik altijd gehad voor mijn andere honden .

profielfoto Bini wini
    Anoniem

0

Ze is een heel actieve en ik vind een forse pup maar heeft ook dik haar.

profielfoto Marga en Fleur
42%
    Marga en Fleur

0

Onze Jesse bleef een klein mager hondje tot ze werd gesteriliseerd. Toen groeide ze (in de breedte) dus ook een stamboom zegt dan niks. Geen zorgen maar.