Een site over de Cavalier King Charles Spaniel

Topic

Gewicht

Gewicht
profielfoto Jill85
0%
    Jill85

0
Daarstraks onze Whisky gewogen. Hij weegt al 6,665 kg. Donderdag wordt hij 6 maanden. Is dat veel op die leeftijd? Hij ziet er echt slank uit.

Grt Jill

Reacties

profielfoto Karin en Ad
0%
    Karin en Ad

0

Dat is een heel mooi gewicht hoor en zeker niet te zwaar. Mijn Lizzy is nu 7,5 maanden oud en ze weegt maar net iets over de 5 kilo. Ze is wel mooi in verhouding en zeker niet mager. Dat blijft dus een heel klein cavaliertje bigsmile.gif hartje.gif

profielfoto Nelly
0%
    Nelly

0

Rango woog met een half jaar net iets meer dan 7 kilo. En Joy woog 6800 gram. En ze waren echt niet te dik. Dat is iets wat ik goed in de gaten houd.
Hoe zijn de ouders, groot of klein? Dat speelt ook mee.

profielfoto Jill85
0%
    Jill85

0

Zijn vader heb ik niet gezien en zijn moeder was toch niet zo klein. Zal eens vragen aan de fokker hoeveel ze wegen

profielfoto Kohtje
0%
    Kohtje

0

Ik zie een pup liever iets te dik dan te dun. Er moet wel wat puppyvet op zitten .

profielfoto petra en chloë
    Anoniem

0

chloë is 7 maanden en weegt 5 kilo, denk dat ik net als karin een klein cavje heb :>

profielfoto Gravity
0%
    Gravity

0

Net even Lorenzo gewogen en weegt 5250 gram en hij is bijna 4 maanden. Word vast ook een grote cavalier net als Oliver die weegt 12 kilo. Ze zien er allebei goed uit , mooi rank en slank. Dus kijk niet te veel naar de weegschaal er zijn zoveel verschillende grote in cavaliers. happy.gif

profielfoto loeby
0%
    loeby

0

Is prima hoor.
Denk dat je dat zelf best goed kan inschatten, en een pup mag best wel wat vet hebben. dog.gif
Sari hier met 5 maanden 5 kilo, word wat ik nu kan inschatten een klein cavje, Sam daar in tegen is een reus lol.gif

profielfoto PieterenPetra
0%
    PieterenPetra

0

Oscar is 3 jaar en weegt rond de 8 kg. Ligt dan zekers aan de bouw

profielfoto Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa
30%
    Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa

0

Nou dan Daisy, is 9 jaar en weegt ruim 9 kilo, maar is volgens de da niet dik en u heeft brede bouw, lol.gif past prima bij mij lol.gif ik kan nog steeds de ribben voelen. Ik denk wel om haar voeding vooral na de sterilisatie.
Het viel mij laatst op bij de show in Groningen dat er veel onderling verschil is in de bouw, de een heeft kortere pootjes, de ander heeft een wat lagere achterhand enz. Daarbij vergeleken is Daisy veel rechter en steviger qua bouw.

profielfoto Marga en Fleur
42%
    Marga en Fleur

0

Fleur is 3 jaar en weegt rond de 8 kilo dog.gif

profielfoto Tina (Uboy & Wannes)
0%
    Tina (Uboy & Wannes)

0

Uboy is twee en weegt 13 kilo en Wannes is 1 jaar en weegt 12 kilo, maar de da is supertevreden, zijn hoge grote cavaliers en heel mooi op gewicht vind de da, absoluut niet te dik. bigsmile.gif

profielfoto Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa
30%
    Thea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa

0

@Tina, komt vast van de frisse noordelijke lucht dat we grote cafjes hebben lol.gif bigsmile.gif

profielfoto Brigg
6%
    Brigg

0

Ik heb een reuzin van 15 kg.. lol.gif moet voor het mooie een kilootje af volgens DA..
Een uk van 7,5 kilo die ondanks haar lage gewicht ook een kilootje te zwaar is...

Ligt enorm aan de bouw en hoogte en lengte..

profielfoto Minke met Eliza en Joy
0%
    Minke met Eliza en Joy

0

Eliza is 4,5 en erg klein en weegt maar 6,8 kg. Het ligt inderdaad aan de grootte en de bouw en de ribben moet je kunnen voelen.

profielfoto Tina (Uboy & Wannes)
0%
    Tina (Uboy & Wannes)

0

lol.gif Dat zal het vast zijn Thea.
Ik vind het wel mooi dat ze zo groot zijn.
Uboy was eerst wat te zwaar, maar is 1 tot 1,5 kilo kwijt nu en met zijn 13 kilo nu is de da helemaal tevreden.

profielfoto irene
0%
    irene

0

Er zit heel veel verschil in bouw. Guus is een ukkie met korte pootjes. Hij weegt tussen de 7 en de 8 kg. Danny is groot en breed en weegt rond de 10 kg of meer. Hij heeft ook hele grote voeten hartje.gif bigsmile.gif
Nou goed kijk maar op de foto hiernaast wat een verschil! Ze verschillen maar een maand in leeftijd.

profielfoto AnneliesV
0%
    AnneliesV

0

Grappig....Tjinta wordt morgen 6 maanden en toen ik haar vanmorgen woog was ze 6,4 kg. Dan zijn ze dus bijna even zwaar! dog.gif

profielfoto jackie1970
0%
    jackie1970

0

Lizz is bijna 3 en laika bijna 6 zijn ongeveer even groot en wegen rond de 8 kilo thumbup.gif

profielfoto mimi79
0%
    mimi79

0

Lotte, nu 6,5 maand weegt 5,8kg. Ik dacht dat zij aan de forse kant was, maar dat lijkt mee te vallen dus. Ik heb ook geen idee wanneer ze uitgegroeid is. Ze heeft redelijk lange benen....

profielfoto Anneke en Lana (Petal†)
0%
    Anneke en Lana (Petal†)

0

Mooi gewicht hoor! Het is nog steeds een beetje een pup en mag zelfs wat molliger zijn. Je merkt vanzelf wanneer het iets minder kan en dan kun je de hoeveelheid eten aanpassen.